Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres sklep@famoso.pl wpisując w tytule REKLAMACJA [numer zamówienia].
W zgłoszeniu prosimy podać/opisać wadę (można dołączyć zdjęcia) oraz dane kontaktowe umożliwiające kontakt z Państwem na potrzeby procesu reklamacji, a także załączyć do niego dokumenty umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaż (paragon/fatura)
Odpowiedź na zgłoszenie otrzymają państwo w ciągu kilku dni, w odpowiedzi poinformujemy o dalszym procesie reklamacyjnym.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zakupionego przedmiotu. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji pisemnie, mailowo lub smsem.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji zamieszczone są w naszym Regulaminie.
Famoso nie udziela gwarancji na sprzedawane towary.